Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 7 View Live

Gokarna #1 – A megérkezés, a kunyhónk és a vizes dolgaink

Nyaralni megyünk, mert kell egy kis lazítás Zitának már nagyon rég meg volt ígérve egy hét a tengerparton, szigorú semmittevéssel – már amennyire az ilyesmi kitelik tőlünk. Ez ellen én sem igazán...

Gokarna #3 – Néhány finomság, állat és a Most megélése

“Élj úgy, mintha holnap meghalnál, de tanulj úgy, mintha örökké élhetnél.” – Mohandász Karamcsand Gandhi Az árak és az élet a parton Egy dolgot szándékosan a végére hagytam, ez pedig az Om Beach-en...

Hampi #1 – A Virupaksha templom, és a templomelefánt reggeli fürdőzése

Utunk Hampiig A gokarnai nyaralásból Hampi felé vettük az irányt. Sok egymástól független forrásból hallottuk, hogy Hampi nagyon jó és semmiképpen ne hagyjuk ki, ezért már nagyon kíváncsiak voltunk...

Hampi #2 – Biciklivel a romok körül – Történetek Krishnától

“A vallások különböző utak, amelyek ugyanoda vezetnek. Mit számít, hogy külön úton járunk, ha a célunk közös?” – Mohandász Karamcsand Gandhi Miután megjártuk a Virupaksha templomot, kicsit...

Hampi #3 – A folyóparton és a Vittala templomnál

Hiszitek vagy sem, Hambiban töltött első napunkon még korántsem volt vége az élményeinknek azok után, hogy a fantasztikus idegenvezetés végeztével elbúcsúztunk Krishnától. Először is visszamentünk...

Hampi #4 – Bringával a 600 lépcsős templomhoz

“A gyengék nem tudnak megbocsátani. A megbocsátás az erősek tulajdonsága.” – Mohandász Karamcsand Gandhi Majmok és egy méhkaptár a fákon Hampiba azon nyomban visszatértünk, ahogy megvettük a tatkal...

Bangalore és Mysore – Öt csillag, és százezer izzó

Még Gokarnán kaptunk egy e-mailt. Csaba írta, hogy itt dolgozik Indiában, Bangalore-ban, és szívesen találkozna velünk. Nosza hát, felvettük vele a kapcsolatot, és pár telefonbeszélgetés és e-mail...